Plakatiranje … vsem na očeh

Ljudje smo včasih tako zaslepljeni z željo po bogastvu, da ga ne vidimo niti takrat, ko ga že imamo. Se vi zavedate svojega bogastva?

Nekoč je živela Romerquelle, deklica, lepa na pogled in lepa v srcu. Svoje čare je želela pokazati ljudem. Hodila je od hiše do hiše, da bi ljudje spoznali in občudovali njen sijaj. Vendar so ji na dolgi poti začele pohajati moči. Utrujena si je zaželela počitka in sedla je na prvo klopco. Razmišljala je, kaj naj naredi, ko je mimo prišla dobra vila.

“Zakaj pa si tako žalostna?” je dobra vila vprašala deklico.

“Želim si, da bi me ljudje spoznali in okusili moje krasote, pa nimam moči, da bi prehodila vse poti do njih”, ji žalostna odgovori Romerquelle.

Dobra vila ji obljubi pomoč in skupaj se izgubita v tihe sanje.

Kar naenkrat tišino njunih misli razbije PLAKAT.

Kmalu zatem se pojavijo plakati z Romerquelle v vsej svoji lepoti in spoznajo jo daleč naokoli. Tako Romerquelle postane najbolj znana mineralna voda v Avstriji.

Plakati sicer ne ustvarjajo zvoka, lahko pa razbijejo tišino!

Plakat katerihkoli dimenzij in oblik je medij, ki prenaša informacijo od izvora do javnosti z namenom obveščanja, vabljenja, pozivanja, ozaveščanja, svarjenja …

Plakat, plakatno mesto, še posebej pa režim upravljanja – od postavitve, urejanja do distribucije in kontrole – močno vpliva na zagotavljanje svoboščine ljudi (svoboda govora, pravica do obveščenosti) in je hkrati temeljni element podobe in urejenosti kraja.

V Občini Logatec velja Odlok o plakatiranju, ki opredeljuje vse navede in druge vidike plakatiranja. Normativni vidik ureditve zadeve je torej absolviran, podoba kraja in nezadovoljstvo ljudi pa kaže na to, da njegovo izvajanje ni uresničevano.

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply